dimarts, 9 d’abril del 2013

Aquest blog pren una altra direcció


Sembla  ser  que s'han acabat  les  imatges originals,  en paraules,   del blog  Filant  Prim  que  em servien d'estímul   i  que  jo intentava  reflectir...  Si no hi ha  imatge original,  no hi ha reflex.  AQUÍ  S'ACABEN  LES TORNES  I ELS  REFLEXOS,  i  amb  ells  el títol del blog.

Ja  m'he  acostumat  a  aquest  nou blog  i  ara  el trobaria  a faltar  si no  el seguís.  Canviaré  de direcció  i en comptes  de reflectir   paraules i mirar sempre  l'aigua,  miraré  les  flors  o el cel,  o  els arbres  o  qualsevol altra  cosa  que em serveixi d'excusa  per  explicar-me.

Aquest  blog  és  molt tranquil  i no hi ha  gaire  moviment  i  això  li dóna  un aire  d'intimitat  diferent  dels  altres  que  tinc  i que  freqüento.    Us  agraeixo  molt  que  em llegiu els que passeu  per  aquí.  Ens  anirem trobant.

4 comentaris:

  1. Segur que estarà molt bé igualment, Carme.

    ResponElimina
  2. Segueixo aquest blog en silenci, amb admiració i respecte, però avui deixa'm trancar aquest silenci per animar-te en aquest canvi de direcció i desitjar-te tota la sort del món. Crec que pot ser molt bonic, el nou rumb que li dónes.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després de totes les paraules que he anat deixant enrere, sento cada cop més la necessitat de mirar les flors de la vida i de regala-les de nou com havia fet sempre. Espero que sí, que sense perdre la intensitat sigui igualment bonic. Una abraçada de tornada, bonica!

      Elimina