dissabte, 24 de gener del 2015

Desena nit

Estimada amiga de la racionalitat a tot preu,

No sabria dir-te perquè t'he posat aquestes paraules per explicar-te. Perquè sempre ho intentes de ser racional.  Sempre vols ser-ho i malgrat tot sempre se t'acaba escapant alguna broma sobre coses d'aquelles màgiques, d'aquelles  esotériques amb les que no sé si t'agradaria creure, però no hi creus o bé hi creus una mica i no ho confesses.

Parlem tu i jo, des de fa molts anys, ara no tant les dues soles com abans.  Parlem de moltes coses, sempre amb aquell punt de seny i de racionalitat  que hi posem les dues. He après un munt de coses de tu.  Ens hem escoltat  l'una a l'altra i sempre hem sabut fer una bona anàlisi de cada situació i arribar a raonaments o conclusions útils i adequades. Fem un bon tàndem en moltes coses.

En algun moment ens manca la rauxa... Ho deixem sempre tot molt ben posadet malgrat els riures o les llàgrimes.

Però hi som i somriem quan a la reunió programada a tres o a quatre ens deixen soles... Sempre quedem tu i jo. Somriem i sovint ens en alegrem. Unes hores de tranquil·litat tan productives que la feina que havíem de fer es fa més ràpid i ens queda una estona per a nosaltres.

Assenyades, ho fem tot per ordre... I mai no ens acabem de creure que existeix la màgia... Només perquè no sabem quina és ni on anar-la a buscar, però a vegades m'ha semblat sentir-la ben a prop.
Escolta bé...

Un petó

Berta

4 comentaris:

  1. Racionalitat a tot preu i inconscient a tot preu també. No me'n puc estar de cap dels dos.

    ResponElimina
  2. Aterro en aquest blog de nou, per primera vegada des que has començat a parlar-nos de les teves nits, i l'he llegit de dalt a baix. I una vegada més em sento emmirallada en la teva manera de reflexionar, de transmetre sentiments amb la paraula escrita, de tal manera que podria fer-les meves sense esforç en més d'una ocasió. Com m'agraden les teves cartes d'amistat, Carme!
    Seguiré llegint-te, ni que sigui amb un respectuós silenci. Una abraçada molt gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada que un cop més m'hagis trobat i que hi siguis, tant si parles com si estàs en silenci. Saber-te aquí, ja acompanya.

      Una abraçada molt gran.

      Elimina