divendres, 24 de maig del 2013

Si ens trobem

Si has de venir, 
esborra l'emoció en el meu verb.

Montserrat  Aloy (cantireta)

Si ens trobem
recorda  sempre  aquella  història
que ens inventàrem  junts.
Quan tot  ho comptàvem
enfilant  els  mots 
com pedres de  colors
per fer collarets que ens embellien.
Si has  de venir
no,  no l'esborris, l'emoció del meu verb.
Que la pell es  faci diàleg
i  les  paraules  siguin de  pell.
Escriu-me el teu desig
com la primavera  escriu
el verd  tant tendre
a les  puntes  del dits.

4 comentaris:

  1. L'emoció del verb a la pell, jo també penso que no s'ha d'esborrar pas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'enamoren i m'emocionen els mots... no sabria com desproveir-los de les emocions.

      Elimina
  2. Els mots sense emocions estan desvirtuats, com si en lloc d'agafar-los amb les mans i sentir-los sobre la pell els agafàssem amb guants d'escurar plats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No notaríem es seu tacte, i el tacte dels mots és molt important... traiem-nos els guants per donar i per rebre els mots.

      Elimina