diumenge, 12 de maig del 2013

Gessamí

Fotografia  de  Fanal Blau

Si fossis gessamí....

series una aroma preciosa que m'acompanya;
la senzillesa d'un pètal-gest.
L'essència.

Fanal  Blau

Vaig llegir els teus mots i em vaig  quedar  enganxada  al darrer:  l'essència.
Em commou  el teu  gest,  el teu regal  i sobretot  aquesta  paraula  que per  a  mi  és tant important.  Fugint,  des  de sempre,  de tants  aspectes  accessoris  de la vida, m'hagués  volgut  quedar  sempre amb l'essència de  cada  cosa. Per què  no podria  ser  com tothom?  em deia  jo fa  anys.  I  enlluernar-me  amb  objectes, amb  les formes,  amb les  robes,  amb la  correcció  convencional,  amb els  accessoris,  potser  imprescindibles de la vida.  Però  tossudament  he demanat  l'essència de cada cosa.  Tossudament he  ofert  allò que sovint  ha semblat  massa.  

Ara, quan et llegeixo  l'essència, podries  parlar  d'olors,  però seria una bona metàfora,  sento que m'has  vingut  a buscar  al fons  dels  anys  i al fons de l'ànima.  

A  tu  i a  mi,  estimada,  ens  queda  encara molta  essència  per  compartir.

4 comentaris:

  1. La teua essència i la d'ella són imprescindibles, de les que fan tornar l'esperança :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens trobem aquí, poquetes persones, avui la Fanal blau, també fent intercanvis ben essencials. Gràcies per ser-hi.

      Elimina
  2. I tant que ens en queda per compartir!
    Potser la vida ens seria més fàcil o més còmode amb una altra manera d'entendre-la i de viure-la, però probablement ens perdriem moltes essències i moltes aromes a les que crec que ni tu ni jo volem renunciar.
    Així que podem continuar amb la tossuderia o tossudesa de la seva companyonia.
    Una abraçada...:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que la tossuderia essencial ens acompanyi, bonica! :D

      Abraçades.

      Elimina